حضور پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان در پنجمین جشنواره سراسری نانو

۰۸ مهر ۱۳۹۱ | ۱۶:۳۶ اخبار پژوهشکده نانو
تعداد بازدید:۵۰۹
آقای محسن محرابی معاون پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان  با اعلام این خبر افزود غرفه پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان با ارائه آخرین دستاوردها و پژوهشها در زمینه علوم و فناوری نانو حضوری پررنگ در این جشنواره خواهد داشت.
پنجمین جشنواره سراسری نانو زیر نظر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری از سیزدهم تا هفدهم مهرماه در در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.
ایشان در قسمتی از سخنان خود با اعلام حضور بیش از 155 نهاد فعال در پنجمین جشنواره نانوافزوددر این نمایشگاه نهادهای مذکور در فضایی به وسعت 3000 مترمربع، به ارائه دستاوردهای خود در زمینه فناوری نانو خواهند پرداخت.
در ضمن ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود به نقل ازدبیرخانه پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو افزودند  از این تعداد، 27مرکز ترویجی-آموزشی شامل انجمن‌ها، نشریات علمی و شرکت‌های آموزشی،‌ 32 مرکز علمی و پژوهشی همچون دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد،‌ 12 آزمایشگاه و‌ 84 شرکت تولیدی و بازرگانی و خدماتی فعال در حوزه‌های خودرو، کشاورزی و بسته‌بندی، نساجی، نانومواد، آب و محیط زیست،‌ ساختمان، نفت و صنایع وابسته و تجهیزات آزمایشگاهی در بخش نمایشگاهی این جشنواره حضور خواهند داشت.
همچنین چهار کشور ژاپن، کره، روسیه و آمریکا نیز برای حضور در بخش بین‌الملل پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو اعلام آمادگی کرده‌اند. در ضمن ایشان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند که از جمله رویدادهایی که این دوره از جشنواره را نسبت به دوره‌های پیشین متمایز می‌کند می‌توان به برگزاری اولین فرم بین‌المللی فناوری نانو در زمینه تجاری‌سازی با حضور متخصصان و کارشناسانی از کشورهای انگلستان، کره جنوبی، هلند، سنگاپور، آمریکا، فنلاند، اسپانیا، ایتالیا‌، آلمان، ژاپن و ایران اشاره داشت.
در پایان ایشان با اظهار امیدواری و دعوت از حضور فعال و باشکوه محققان و دانشجویان عرصه علوم و فناوری نانو جهت بازدید از غرفه پژوهشکده علوم و فناوری نانو اظهار داشتند که غرفه پژوهشکده در سالن خلیج فارس طبقه دوم در بخش غرفه های مربوط به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پذیرای مشتاقان و دوستداران علم نانو خواهد بود.

قابل توجه اینکه محل دقیق برگزاری غرفه پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان را میتوانید با کلیک کردن روی همین متن در قابل یک فایل pdf مشاهده کنید.

آخرین ویرایش۰۸ مهر ۱۳۹۱

نظر شما :