ارائه ۹۳۵ مقاله علمی در چهارمین کنگره بین المللی نانو دانشگاه کاشان

تعداد بازدید:۵۸۴

 

وی، نانو کاتالیست ها، نانومترولوژی، نانوکامپوزیت، نانومکانیک، نانوبیوتکنولوژی، نانوفوتونیک، نانو الکترونیک و حسگرها و نانومواد کربنی از جمله فولرین، نانولوله ها، گرافن را از جمله محورهای این کنگره برشمرد و افزود: در این کنگره بین المللی، 120 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر برگزاری این همایش، با اشاره به اینکه در این کنفرانس پژوهشگران و محققان نانو فناوری کشورهای خارجی نیز حضور دارند اظهار داشت: در زمان برگزاری کنفرانس، 14 مقاله خارجی ارائه می شود.

وی ، هدف از برگزاری این کنگره را، فراهم کردن فرصتی مناسب برای معرفی پیشرفت های جدید در حوزه فناوری نانو و تقویت همکاری بین محققین ایرانی و خارجی این حوزه، ذکر کرد.

دکتر زاهدی فرد، با اشاره به اینکه، نانو فناوری در برگیرنده پژوهش و فناوری هایی است که در گستره 100-1 نانو متر یعنی مقیاس اتمی ، مولکولی و ابر مولکولی انجام می‌شود خاطر نشان کرد: اهمیت ویژه نانو فناوری به دلیل نقش آفرینی و اثرگذاری گسترده آن در پهنه وسیعی از زندگی بشر است که شامل پزشکی، داروسازی، محیط زیست، کشاورزی، صنعت، حمل و نقل، علوم فضایی و بسیاری زمینه‌های دیگر می‌شود.

چهارمین کنگره بین المللی علوم و فناوری نانو، با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو و دانشگاه کاشان، در روزهای 18 تا 20 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

آخرین ویرایش۱۸ مرداد ۱۳۹۱

نظر شما :