مهرماه امسال ؛ آغاز بهره برداری و افتتاح پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان

۲۴ مرداد ۱۳۹۱ | ۲۲:۰۱ اخبار پژوهشکده
تعداد بازدید:۵۴۲
دکتر عباس کتابی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت : برای این پژوهشکده که یکی از بزرگترین و مجهز ترین پژوهشکده های نانو در کشور است 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است .
 
به گفته وی ، این پژوهشکده به عنوان نخستین پژوهشکده نانو کشور از نوع سطح یک است که دارای ردیف بودجه‌ای مستقل است.
 
کتابی همچنین ، از افتتاح سالن ورزشی خیرساز لاجوردی در پردیس خواهران دانشگاه کاشان خبرداد و افزود : این سالن ورزشی به وسعت یک‌هزار و 500 مترمربع و با هزینه 60 میلیون ریال احداث و در مهرماه امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد .
 
وی در ادامه از افتتاح  مجموعه تحصیلات تکمیلی ارشدی در مهرماه امسال خبرداد و گفت : این جموعه  به وسعت یک‌هزار و 700 مترمربع و با اعتبار 20 میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری خیران احداث شده است .
 
رییس دانشگاه کاشان گفت : عملیات ساخت مجموعه بهداشت و مشاوره در دانشگاه کاشان  به وسعت یک‌هزار و 500 مترمربع با حمایت خیران از مهرماه سال‌جاری آغاز خواهدشد.
 
کتابی  همچنین با اشاره به توسعه فضای کاربردی دانشگاه کاشان عنوان کرد: نخستین مجموعه خوابگاه ویژه متأهلان در قالب 20 واحد و به وسعت یک‌هزار و 100 مترمربع و با هزینه 500 میلیون تومان از محل سرمایه‌گذاری خیران با شروع سال تحصیلی جدید در اول مهرماه سال‌جاری افتتاح می‌شود.
 
وی از افتتاح چهار مجموعه دیگر خوابگاه متأهلی در دست ساخت ظرف یک سال آینده تصریح کرد: دانشجویان متأهل در مقاطع تحصیلات تکمیلی به ترتیب دکترا و ارشد، داشتن فعالیت فرهنگی و رتبه تحصیلی بالا برای دریافت خوابگاه در اولویت هستند.
 
رئیس دانشگاه کاشان تعداد خیران این دانشگاه را 20 نفر دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 50 هزار مترمربع طرح‌های در حال ساخت و ساز دانشگاه کاشان 30 هزار مترمربع آن از محل اعتبارات خیران تأمین هزینه می‌شوند.

منبع: پورتال خبری کاشانwww.knp.ir
 
آخرین ویرایش۲۴ مرداد ۱۳۹۱