بهره برداری از ساختمان پژوهشکده نانو در مهرماه

۰۶ شهریور ۱۳۹۱ | ۰۵:۱۸ اخبار پژوهشکده نانو
تعداد بازدید:۴۲۹
 رییس دانشگاه کاشان، از بهره برداری چهار پروژه مهم عمرانی، آموزشی در مهرماه سال جاری در دانشگاه کاشان خبر داد.

دکتر عباس کتابی، پژوهشکده نانو تکنولوژی را از جمله این طرح ها دانست و گفت: این طرح عظیم به مساحت چهار هزار و 700 مترمربع با اعتبار 40 میلیارد ریال که از محل اعتبارات ملی ساخته شده است، اول مهر به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: این پژوهشکده از مهمترین و بزرگترین پژوهشکده های نانو تکنولوژی در کشور است که در این دانشگاه به بهره برداری می رسد.

وی، مجموعه تحصیلات تکمیلی ارشدی را از دیگر پروژه های در حال بهره برداری این دانشگاه ذکر کرد و افزود: این طرح نیز به مساحت دو هزار و 700 متر مربع با اعتبار 20 میلیارد ریال با همکاری خیر پروفسور ارشدی افتتاح می شود.

به گفته وی، مجموعه خوابگاه متاهلین نیز در 20 واحد به مساحت یک هزار و 100 متر مربع با اعتبار پنج میلیارد ریال، از محل اعتبارات خیرین برای اول مهر آماده بهره برداری است.

رییس دانشگاه کاشان، از افتتاح یک سالن ورزشی نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: این سالن در مجموعه پردیس خواهران به مساحت یک هزار و 500 مترمربع توسط خیر لاجوردی به بهره برداری می رسد.

دکتر کتابی، به 50 هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی در حال ساخت در این دانشگاه اشاره کرد و یادآورشد: 20 هزار مترمربع از این پروژه ها ملی و بقیه از محل اعتبارات خیرین است.

وی، همکاری خیرین در توسعه فضاهای آموزشی این دانشگاه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: همکاری خیرین  با دانشگاه  گام مهمی در استای ارتقاء سطح علمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.


 
آخرین ویرایش۰۶ شهریور ۱۳۹۱

نظر شما :