معرفی خدمات اشتغال در ششمین جشنواره فناوری نانو

تعداد بازدید:۴۲۰


کارگزار کاریابی و منابع انسانی ستاد نانو برنامه‌های خود برای علاقمندان به حضور در غرفه منابع انسانی را اعلام نمود.
کارگزار کاریابی و منابع انسانی ستاد نانو برنامه‌های خود برای علاقمندان به حضور در غرفه منابع انسانی را به شرح ذیل اعلام نمود:

1-  معرفی فرصت‌های شغلی جدید؛
کارجویان می‌توانند با حضور در غرفه از فرصت‌های شغلی ویژه نمایشگاه آگاه شده و رزومه خود را برای فرصت‌های مورد نظر ثبت نمایند. همچنین مسابقه رزومه نویسی نیز همزمان با ارسال رزومه‌ها برای فرصت‌های شغلی مورد نظر برگزار می‌گردد. علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط این مسابقه با شماره 66563304 تماس حاصل نمایند.
لازم به توضیح است نهادهایی که جذب نیرویشان در روزهای برگزاری نمایشگاه تا تاریخ 1/9/92 صورت پذیرد مشمول 15 تا 20 درصد افزایش مبالغ حمایت از اشتغال خواهند شد.

2- مشاوره شغلی؛
به منظور بالا بردن آگاهی کارجویان از توانایی‌های فردی و مهارت‌های مورد نیاز برای ورود به بازار کار، خدمات مشاوره شغلی با حضور مشاوران مجرب در روزهای برگزاری نمایشگاه ارائه می‌گردد.

3-مشاوره راه اندازی کسب و کار؛
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که تمایل به راه‌اندازی کسب و کار در بنگاه‌های کوچک و متوسط را دارید این امکان فراهم شده است تا از تجربیات و راهکارهای تنی چند از کارآفرینان موفق در این حوزه بهره ببرید.

4- معرفی و ثبت نام وبینار؛
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور همسو شدن با اهداف دهکده جهانی اقدام به برگزاری وبینار با موضوعاتی در حوزه مهارت‌های کسب و کار و نیازهای حوزه پژوهش نموده است. به منظور اطلاع از برنامه‌های آتی این بخش و ثبت نام می‌توانید در روزهای 13 تا 17 مهرماه به غرفه توسعه منابع انسانی مراجعه نمایید.

5-معرفی و ثبت نام دوره‌های توانمندسازی؛
یکی از برنامه‌های کارگروه توسعه منابع انسانی که برای آن چشم اندازی بلند مدت ترسیم شده است برگزاری دوره‌های توانمندسازی سرمایه‌های انسانی نانو است.
در صورت تمایل می‌توانید با حضور در غرفه نسبت به کسب اطلاعات بیشتر، تهیه DVD دوره های قبل و ثبت نام در دوره‌های جدید اقدام نمایید.

افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های کارگروه اشتغال به پایگاه اینترنتی اشتغال مراجعه کنند. شایان ذکر است ششمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو 13 تا 17 مهرماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۰۴ مهر ۱۳۹۲

نظر شما :