ارائه‌ی خدمات آزمایشگاهی در مرکز ICAN با ۵۰ درصد تخفیف

ارائه‌ی خدمات آزمایشگاهی در مرکز ICAN با ۵۰ درصد تخفیف

تعداد بازدید:۱۱۵۵

تمامی خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) تا تاریخ 20 مهرماه 1396 با 50 درصد تخفیف در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. با توجه به ظرفیت محدود این طرح، اولویت با کسانی است که زودتر اقدام کنند.

 
ICAN از ابتدای شهریورماه امسال در فضایی بالغ‌ بر 1000 مترمربع از 6 پلتفرم فناوری خود در زمینه‌ی نانوپوشش‌های سخت، نانوکامپوزیت پلیمری، نانوکاویتاسیون، نانوالیاف، پلاسمای سرد و نانومواد در راستای دستیابی به مفاهیم نیمه‌صنعتی و صنعتی فناوری نانو از ایده و نمونه‌های اولیه، رونمایی کرده است.
این مرکز به مناسبت آغاز به کار خود و با هدف حمایت از پژوهشگران و شرکت‌های متقاضی اقدام به ارائه‌ی تخفیف 50 درصدی به متقاضیان از تاریخ 20 شهریورماه تا 20 مهرماه 1396 کرده است.
متقاضیان می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی ICAN به نشانی icanano.ir یا سایت شبکه آزمایشگاهی راهبردی به نشانی labsnet.ir با خدمات ارائه‌شده در این مرکز آشنا شوند و نسبت به سفارش و اخذ خدمات ارائه‌شده در شش پلتفرم حوزه‌ی فناوری نانو (نانوپوشش‌های سخت، نانوکامپوزیت پلیمری، نانوکاویتاسیون، نانوالیاف، پلاسمای سرد و نانومواد) به مدت 1 ماه اقدام کنند. راهنمای دریافت خدمات از اینجا قابل مشاهده است.
لازم به ذکر است که ارائه این خدمات با پشتیبانی و اپراتوری کارشناسان شرکت‌های سازنده تجهیزات صورت می‌گیرد. همچنین به دلیل وجود تجهیزات نیمه‌صنعتی و پایلوت در پلتفرم‌های نانوالیاف، نانوکویتاسیون، پلاسمای سرد و نانومواد، اجرای امور تحقیقاتی با اهداف تجاری و صنعتی نیز امکان‌پذیر است.
متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 56277156-021 و 56277152-021 یا اکانت تلگرام @icanservices تماس حاصل فرمایند. لیست خدمات را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.
آخرین ویرایش۱۹ شهریور ۱۳۹۷