ثبت نام مرحله دوم نهمین مسابقه ملی نانو

ثبت نام مرحله دوم نهمین مسابقه ملی نانو

تعداد بازدید:۱۴۹۰

اطلاعیه ثبت نام مرحله دوم 

 هزینه ثبت‌نام مرحله دوم مسابقه ملی نانو از طریق سایت آموزش فناوری نانو ۴۵ هزار تومان است و داوطلبانی که به صورت انفرادی در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، باید از طریق سایت آموزش، ثبت‌نام مرحله دوم خود را نهایی کنند.


 داوطلبانی که در مرحله اول از طریق انجمن علمی نانو دانشگاه کاشان ثبت‌نام شده‌اند،  در صورت ثبت نام تا تاریخ 20 خرداد می توانند تنها با مبلغ 20 هزار تومان ثبت نام خود را تکمیل کنند و پس از آن هزینه ثبت نام افزایش خواهد یافت .⏰


 تمامی داوطلبینی که ثبت نام خود را در مرحله دوم تکمیل نمایند علاوه بر شرکت در مرحله دوم مسابقه ملی و امکان کسب جوایز مادی و معنوی، امتیاز بنیاد نخبگان، دریافت مجوز حضور در نانواستارتاپ، امکان دریافت گواهی تدریس و یا شرکت درالمپیاد بین‌المللی نانو، امتیازات زیر را نیز دریافت خواهند کرد:

 1- دسترسی رایگان به دوره حل سوالات دوره‌های پنجم تا هفتم (سه دوره) مسابقه ملی فناوری نانو. قیمت این دوره برای بصورت آزاد، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان می‌باشد.

 2- ۲۵ هزار تومان اعتبار سایت آموزش نانو برای استفاده از خدمات و امکانات متعدد این سایت. 


 ثبت نام: 

09366986366
@RezaMhNano 

 افرادی که از طریق سایت آموزش فناوری نانو ثبت‌نام کنند، به دوره غیرحضوری «کاربرد فناوری نانو در حوزه آب» دسترسی رایگان خواهند داشت. موضوع کاربرد فناوری نانو در حوزه آب از موضوعات اصلی نهمین مسابقه ملی فناوری نانو می‌باشد. هزینه این دوره ۴۵ هزار تومان می‌باشد.(تمام افراد می توانند از طریق سایت آموزش ثبت نام کنند و این دوره را نیز دریافت کنند)

انجمن_علمی_نانو_دانشگاه_کاشان

@Nanokashan

آخرین ویرایش۱۱ خرداد ۱۳۹۸